torsdag 14. mai 2009

Aktivitetene på praksisstedet

Jeg har hatt to aktiviteter.

Jeg har jo da valgt tema Psykisk og Fysisk helse.
Jeg har hatt med barna i gymsalen og hatt aktiviteter .


dette har da gått bra men ikke helt perfekt for det blir det aldri. Jeg har i hvertfall hatt fremgang i det. Fordi første gangen jeg hadde utførte aktiviteten så hadde jeg glemt å gjøre et par ting som da gjorde at barna hadde lit vanskeligheter i gymsalen. Dette gjaldt da gymsko/innesko..... Dette ble jo da for glatt for barna så de falt en del å slo seg.. Og dette ble ikke noe morsomt for barna... Dette er jo da forstålig når jeg gjorde det lille feilen der og ble til en stor enn utover aktiviteten... Men heldivis så kom jeg på at tar de av sokkene så vil de ikke skli lenger.. Da begynte det å gå bedre og bedre...
Også er det lurt å ha meg seg fløyte når man jobber med barn i 1 klasse. Man blir lit sliten av å bruke stemmen hele tiden.

Mer får dere høre bare gi meg lit tid =)
Mer detaljer kommer etterhvert.....

1 kommentar:

Anne Marit sa...

Jeg gleder meg til å lese om dette på innlveringen din.