torsdag 14. mai 2009

Prøve Eksamen


Prøve eksamen nr 2
Heldigvis var det ikke så mye å grue seg til med tanke på vi har hatt et lignende før og fått tilbake meldinger av feilene våre.
Denne gangen skulle vi drar ut på stranda og lage oss en URO..-->
Jeg hadde jo forbederedt meg og laget en selv for å vise det frem så barna viste hva de skulle lage og hvorfor de skulle lage det.
Dette er jo da kjempe viktig for barna å vite dette.
Jeg syntes det gikk som det skulle og kunne ha gjort noe bedre men tok det til meg og skal prøve å rette alle mulige feil til EKSAMEN...
Jeg hadde forberedt alt dette på forhånd og gjort klar så vi kunne gå kjapt gjennom det og ikke bruke lang tid på å lage uroen... Dette blir jo kjedelig for sensor...
Så jeg tok en vri og laget et par konflikter som igjen jeg løste......
Glad for at vi har det og kan øve oss på eksamen.......

1 kommentar:

Anne Marit sa...

Å øve er viktig. Det var flott at du var så godt forberedt til denne prøven. Da er det ikke så mye å være nervøs for. Uroene ble fine og nå pynter de opp i klasserommet vårt.